knaskatt

Visste ni att jag har en katt? hahaha. För liksom jag skriver ju inte alls mycket om honom, och det är ju absolut inte mycket bilder på honom. hihihi... Jaja iallafall nu ska jag komma till saken. Han gör kul saker!

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH8888888887¨.
NNNNNNNNNNBHYN8888888888888888888888888888888888888888

Öhm aa det där skrev han precis. Första gången han gästbloggar tror jag!
Men nu ska jag skriva det som jag skulle skriva.

1. Jag och pappa åt middag, Molle sitter på bordet och tigger mat av mig, ibland tar han sin tass på min hand liksom bara för att jag ska tycka att han är så söt så att jag ger honom mat, jag kan ju säga att det funkar. Sen iallafall så har jag ätit klart, så jag lutar mig tillbaka och väntar på att han ska äta upp köttet som jag lämnade, men nej nej han tar tassen på potatisen slickar lite på tassen och gör samma sak tre gånger. Jag tror inte att katter ska gilla potatis?

2. Jag och mamma kom precis hem med bilen, jag ropar på Molle och får såklart svar! han går fram till bilen och hoppar upp i mitt knä sen utforskar han bilen lite och sen går han ut. Det är iallafall duktigt av honom att ens gå in i bilen. Förut sket han ner sig så fort han såg en bil, okej det gjorde han inte, men när han åkte bil, han var sjukt rädd! Nu klarar han av att åka, iallafall om han får gå lös i bilen.

3. Jag har släppt in honom i mitt rum, och det första han gör är att sno min datastol. Men han är snäll och delar stolen med mig. Men sen gick han upp och la sig på tangentbordet, det ser ni ju resultat av där över liksom.

Ja ett långt inlägg om min katt.
Såhär såg det ut nyss iallafall

Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Du verkar verkligen ha en super söt katt :)

2009-08-23 @ 23:49:20
URL: http://endthisnow.blogg.se/
Postat av: sara

hahahaha nuffe, lilla molleee!!

"första gången han gästbloggar" haha

2009-08-24 @ 00:06:50
URL: http://decoy.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0