Igår och idag

Igår solade jag och krälade runt på gräsmattan och fotade, ni fick ju se lite resultat i inläggen nedan. 
Sen drogs det iväg på middag hos några vänner, grillad mat är den bästa. Sen fick jag skjuts till busstationen där jag mötte Sandra, senare möttes det upp med elle & co, vi stack iväg till en fest, fast det failade, synd. Jag, elle och Sandra drog ganska snabbt. Men vi var iallafall där ett tag.
Idag har jag bara chillat galet i solen och tvättat min cykel och min moppe. Nu glänser de fina!
Nu på kvällen har jag och mamma kollat på LG action sports, mmmm skate och bmx! Och sen var det X-games, mmm FMX! Det var från förra året så Jeremy Lusk var med, OMG! kan fortfarande inte fatta att han är död. R.I.P

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0