Ibland går det inte som man hade tänkt sig

När jag städade lite smått så hittade jag min kjol... aaah minnen minnen!
I 8:an var min favorit färg orange! Vad är inte bättre då än att sy en orange liten kjol? hihi
Det gick riktigt bra, kjolen skulle bli söt.
Men sen en dag så hände det som inte får hända! *trumvirvel*
Jag sydde mig i fingret! 
Snacka om att jag fick panik, och jag som verkligen hatar blod! Fast jag sa ändå inte till läraren, jag var chockad haha.
Det satt iallafall en nålbit kvar i fingret som jag fick ta ut. Och min syslöjdslärare tyckte att det var synd om mig (när hon fick reda på vad som hade hänt) så hon sydde lite på min kjol, hihi.
min lilla fula kjol, och jag vet att det är stökigt haha.


Som tur var så gick nålen precis bredvid nageln och typ 2 mm ifrån skelettet.
Nu vet ni det! ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

oj, städat hörru ;) men söt kjol

läskigt med nålen, men haha det ser lite roligt ut :D

2009-04-17 @ 15:52:05
URL: http://cashman.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0