Bra dag!

På grafiskan fick vi en ny uppgift, äntligen får vi jobba i photoshop! Äntligen förstår jag vad jag gör haha. Uppgiften är kul och jag blev ganska nöjd med det jag började med, fast jag tror att jag ska ta bort vissa grejer så att den blir mer seriös.
Ljudtekniken var också kul, vi ska typ spela in olika ljud och göra en låt av det. Hihi jag gillar min skola.
Nu sitter jag hemma i min säng och skickar bilder till min mamma. Sen fotade jag lite snabbt efter skolan, så någon gullig bild lär ju hamna här.
Hihi

Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Åh din skola låter jätte skoj !



Sv: :)

2009-04-20 @ 16:45:48
URL: http://endthisnow.blogg.se/
Postat av: Tove

du kan ju inte ta bort dina söta odjur :O haha

2009-04-20 @ 17:15:58

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0