Skola, skola mer skola

Känns som om aldrig skolan tar slut. Först är det själva skolan och sen så när man kommer hem så har man tonvis av läxor. Får man ha någon fritid?
Jag känner mig samtidigt ganska bortskämd första året eftersom då tyckte man att 2 läxor i veckan var jobbigt medans ens andra kompisar drunknade i läxor. Men nu är det min tur! Och jag är inte ens någon läx-människa , när jag kommer hem så vill jag sova och ta det lugnt.. Nu är bara helgen sååå efterlängtad!!
Jag vet att jag kommer att få göra om varje matteprov vi får, jag fattar verkligen noll!
Måste man klara MatteB?
Sen imorgon ska vi springa i ensta, ska nog se till att göra en "springa" lista i podden. Sen ska jag slösa all min arga energi på att springa så mycket jag bara kan!!.. Jag ska inte ge upp! Jag ska fasen springa på även om jag får håll och dör.
Mhmm jag är positiv eller hur?

Kommentarer
Postat av: a

Du måste inte klara matte B, när du tar studenten får du gå ut med 250 p IG och ändå få högskolebehörighet. Men om du skulle t.ex. ha IG i någon grundkurs dvs ex. Samhälle A om man nu skulle ha det på schemat så är det inte alls så bra om du ska plugga vidare sen. Men sträva inte efter ett IG i matte B. Lycka till med matten och hoppas allt går bra :)

2008-09-26 @ 08:23:59
Postat av: mickis

ja det har jag :) thank you!

2008-09-26 @ 15:12:16
URL: http://wurtz.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0