idrottsdag och foto.

Gått runt sjön idag, ganska så segt. Men kul man var med M2C! Och massor hade med sig kameror, jag var en av dem, så några bilder kanske kommer upp imorgon.(Ska plugga ikväll så jag hinner nog inte)
Sen var jag med pappa när han skulle till en lägenhet, så jag kollade på när fotografen fotade och han testade mig och gav mig massor med tips! Riktigt bra. Ett tips var att fixa lightroom, så det har jag gjort, har inte fattat hur det funkar ännu. Men det ska jag nog läsa om.
Det var riktigt intressant att kolla på en riktigt bra fotograf! Fast kändes ganska mesig när man har en Nikon D80, som jag ändå tycker är ganska stor men han kommer där med en Nikon D3 med batterigrepp och feta blixten och en hel ryggsäck full av objektiv och diverse tillbehör... Jag var ganska avis haha.
Tjingelingen!

Kommentarer
Postat av: elle,

nääe, det var jag inte. tänker hålla kvar vid det jobbet jag har ^^

2008-09-16 @ 19:12:15
URL: http://ronillle.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0