typ kvällen

Att skriva uppsatsen går inte så bra, min koncentration har varit nere på noll ända sen jag kom hem. Men i skolan gick det ju iallafall bra, Tovää hjälpte mig så att jag fattade på matten. Yaay.. Sen på engelskan gick det också bra eller aa vi slutade jättemycket tidigare så vi hann inte göra så mycket.
Sen imorgon så slutar jag tidigt, sjukt nice! Då ska jag först kolla på väska med min syrra lite snabbt och sen är det bara hem och plugga på idrotten och engelska orden, så mer plugg! Men snart ska jag ta en rejäl fotorunda, efter helgen för den är typ uppbokad.


Kommentarer
Postat av: mickis

wiiee imorn imorn imorn :) men jag kom på en sak, mat? vi får beställa på nåt ställe, finns en massa runt omkring. så ta med cash å säg det till kakan också :) <3

2008-10-16 @ 11:37:59
URL: http://wurtz.blogg.se/
Postat av: sandra

tack för påminnelsen :O har ju också engelskaord :|

2008-10-16 @ 18:09:10
URL: http://cashman.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0