Söndag

Först försov jag mig, så Tove väkte mig 20 över 9 och jag skulle ha varit täbyC klockan 9. Bra att jag stängde av klockan i sömnen.
Sen drog vi iväg till Maddies stall och klappade hästen. Det var mycket roligt och jag red till och med! Trots extrem höjdrädsla.
Mycket skratt blev det och dans!

Sen när jag kom hem kunde jag inte vila för då skulle jag in till stan och träffa Wille. På tåget så ringer FjortisTom och frågar om jag ska med typ klassen på bio, men liksom jag hade inte tid och jag frågar ändå i min nyfikenhet vilken film de ska se. Aha nej men jag vill gärna se Saw 5. Ganska onödig fråga hahah men jag kan sitta och spy i biosalongen de gillar de säkert.
jaja nog om det. När jag pratar med honom så märker jag att tåget hade stått stilla lite väl länge sen hör jag att tåget inte fungerar. Så jag får gå av och ta bussen.
Jag ringer Wille och säger att mitt tåg gick sönder och att jag ska ta bussen men att jag kommer senare. Men tror ni att bussen kommer i tid? Nej jag skulle inte tro det. Fast jag kom före Wille till MörbyC iallfall moahaha.
Sen letade vi efter en farsdag present. Och Wille skulle kolla på en jacka, jag tyckte att den var för dyr och att man lätt kan köpa en precis likadan utan märket på H&M. Man skulle typ kunna få 553697378 H&M Jackor för samma pris.
Sen, sen så fick jag min efterlängtade CHAI LATTE! Sen var det hemgång och jag fick skjuts av pappa hem från mörby eftersom jag inte ville ta ersättningsbussar från östra.

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0