Men vi ville inte hem

Idag var det UR-dag i skolan, ganska chill och roligt.
Sen stack jag och Tove till Täbyc och gjorde allt och ingenting. Tove hittade skor och nagellack och jag hittade hårfärg och mascara och imorgon kommer jag troligtvis hem med en ny tröja. Mys!
Sen gick vi runt ganska mycket bara för att ingen ville hem och göra läxan haha, men nu är den faktiskt klar, woho!
Nu ska jag kolla bdb och sen kanske jag ska färga håret och kaaaaanske att jag orkar fixa mina naglar. Sen är det sängen och då ska jag nog kolla på Niko för andra gången den här veckan. Vadå Niko undrar ni, det är den übersöta filmen som handlar om en liten renunge! Jag rekomenderar, om ni gillar gulliga små animerade djur.
Tjinga!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: haha japp det stämmer ;) vi kanske kommer kunna vinnka till varann!

2008-11-05 @ 21:57:32
URL: http://cashman.blogg.se/
Postat av: sandra

gulliga animerade djur är ju så love!

2008-11-05 @ 22:00:34
URL: http://cashman.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0