Ja här var det segt

Jag vet att jag är fett seg att skriva nu för tiden, vet inte vad jag ska skriva tror jag haha.
Meeeen igår var jag med TuffaTove och Maddzor! Sen skulle typ SnyggaSara komma, men hon sov. Men hon får komma någon annan gång, hon missade inte så mycket, eller vi hade kul men fy fasen vad kallt det var!
Sen så skulle jag och Tove till espressohouse och Maddie skulle hem. Sen så mötte vi Cash i tunnelbanan.
På espressohouse så fikades det blåbärspaj och chai latte, smask!
Sen på kvällen var jag med Karin och Becci.
Jag tror inte ens att jag berättade om fredagen? Då var jag iallafall med Sabina, blev idol och sånt mys.
Tjingelingen!

Kommentarer
Postat av: carolina

nej malin nu blir coola carolina besviken , du var ju med mej också HUH ? haha

2008-11-30 @ 18:05:36
URL: http://farlig.webblogg.se/
Postat av: m :)

Chai Latte <3

2008-11-30 @ 18:32:51
URL: http://wurtz.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0