Slappt

Idag kommer man till skolan eftersom Faramaz sa att vi skulle ha betygsnack. Men hade vi de? NEJ! Då kunde man ju ha sovit längre! ... Sen så var det ju bara 5 stycken där.. Seeegt! Men vi satte oss och åkte lite tåg istället hahaha.
Sen har det varit massa mer slappt kollade på teater sen var det betygsnack i engelska också VG wohooow! Sen så hade vi ingen grafiska.
Men när man kommer hem så är de inte slappt längre. För jag måste städa, göra klart naturkunskapen och göra ett mästervärk till grafiska. Men det blir när datan kommer hem. För den kommer hem idag!! :D
Fast städa kan jag göra nu, men jag vill sola nu. Blää
Men nu ska jag iallafall ta lite mat och sätta mig ute ett tag, innan jag gör ett ryck i mitt rum.
Imorron är det klippning som gäller också! Hur ska jag klippa mig?

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0