JAG ÖVERLEVER!

Idag är en bra dag! Jag ringde pappa och frågade om han hade pratat med Laslo. Och det hade han, och vet ni? Allt på min data kommer att vara kvar!! Alla bilder och liksom ALLT!

Sen så fick jag MVG på min fotomapp. Helt fucking underbart! Jag var typ helt säker på att jag skulle få G eller kaaaaanske ett VG. Men ett MVG trodde jag inte!

Sen för övrig så sitter jag och fryser ihjäl om mina fötter, seriöst de känns som stora isblock! Hahaha

Drogen idag är dessa grabbar, igen! haha
ALL TIME LOW!

Kommentarer
Postat av: cecilia

wihooo, en täby-bo som gillar all time low :D! trodde typ jag var den enda! :P
peace

2008-05-17 @ 13:30:37
URL: http://greeneyesdontlie.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0