Jag är sååå Emo

Japp som rubriken säger, jag är så emo. Här sitter jag och lyssnar på Hawthorne Heights, de är ju trots allt feta emo-bandet. med texter som "Cut my wrists and black my eyes, so I can fall asleep tonight or die".. Japp japp, men låtarna är ju bara så bra fast typ djupa och sorgliga. Sen så har jag ju på mig mina gröna jeans, nej nej de gör inte alls att jag ser jätte emo ut hahaha.
Sen på de så har jag huvudvärk, så jag har tagit en ipren och satt på mig mina glasögon och hoppas på att den försvinner.
Men annars är det mys, musik, tänd brasa och så sitter Molle bredvid mig.
Och nyss satt jag och ägde sönder Tony Hawk, känns som om jag kommer sitta och spela det ganska mycket nu haha .. Nörd Malin kommer fram igen!
Men huvudsaken är väl iallafall att man har kul?
Sen så tror jag inte att jag bryr mig så mycket om vad andra tycker haha.
Snart ska jag nog kasta inmig i duschen också, då blir man pigg och glaaaa!.. och ren förstås! Haha.
Hmm jag känner att jag är på skrivhumör, så det kanske blir mycket blogginlägg under en tid nu. Fast det känns som om jag skriver så meningslösa saker, men det är ju iallafall min blogg, så jag kan skriva vad jag vill (a)
 Nu försvann faktiskt huvudvärken!! Wohooow!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0