Helt fucking underbart!

Har kommit hem från Globen där jag och Sara var på FMX Gladiator Games! Helt underbart var det och sååååå himla häftigt!
Asså man kan typ inte beskriva hur häftigt det var. Alla var sååå grymma och gaaah! =D
Bilder och Videos kommer att komma senare det lovar jag!...Det bästa med videosarna är att jag och Sara skriker i slutet i varenda en hahahah!
Sen så var det ju bara så bäst att man fick träffa fmx snubbarna efteråt! Så en affisch fick följa med mig hem med allas autografer. Yaaaay!
Bäst var ju Wiley Fullmer hahaha "TAKSAMAKÈ" han var ju såå bra på svenska. Eftersom det bara är jag och Sara som fattar så var det där Wiley's försök att skriva "Tack så mycket" Hahahah. Fy fan vad grym han var, och när han dansade hahaha. Helt underbart.
Men de som vann var Peter Pilát och Jeremy Lusk, Grattis till dem, de var verkligen grymma!
Jag tänker lätt gå nästa år igen!
OGIO Freestyle Motocross Gladiator Games

Kommentarer
Postat av: Sara

det var så jävla värt!
taksamaké xD haha!

2008-05-18 @ 15:30:28
URL: http://decoy.blogg.se
Postat av: Rickard S

haha XD "Jeremy Lusk", vilket roligt namn :P
jag är på nästa år om jag får :)

2008-05-19 @ 17:53:22

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0