Tisdag

Idag har det varit ganska chill!
Började med matte, okej det gick inte bra! haha frågade Maddie om varenda tal, hahah död åt ekvationer! Men jag kunde ju skylla på att jag hade glömt hjärnan hemma, och därför var jag trög i skallen haha
Hmm svenska som vanligt. Lunch, det var najs med pasta haha
Sen engelskan var också ganska chill, särskilt för Gustav som somnade haha!
Grafiska var det sist, och där dampade jag sönder på läraren, haha. Men det gick väl bra, jag han skriva "EXTRA" i en ruta.. wohoo, snacka om framsteg!
Sen drog jag till täbban med Tess och Emilia, vi käkade glass SMASK!... Sen så letade vi efter wienersemla? haha visste inte ens att det fanns nått som hette det.

Men nu ska jag käka middag! Spaghetti med kättfärsås, smask säger jag bara!
Pussar

Kommentarer
Postat av: andrea :)

orka att jag också åt spagetti och köttfärssås idag XD

2008-03-18 @ 21:29:55
URL: http://koolt.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0