Nervös som tusan

Idag gäller det, Simple Plan konsert! whooow.
Är så jävla taggad, kunde inte somna igårkväll typ. Sen när jag vaknade på morgonen vid 8 så kunde jag inte somna om hahaha.. Så nu har jag varit vaken ett tag.
Kan ju lägga upp en plan för morgonen:
Gå ifrån Datan
Sätta mobilen på laddning
Duscha
Välja kläder
Ringa Karin
Äta frukost
Sminka mig
Lägga biljetter, öronproppar och kamera på bordet
Göra matsäck
Packa ner i ryggsäcken
Kolla 1 miljon gånger om alla 4 biljetterna ligger i den oranga grejen xD haha
Gå till bilen
Checka igen om biljetterna är med
Sen kan man alltid  checka en gång till!

Jaja nu ska jag fixa den första punkten! Tjingeling!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0