Lazergame FFS!

Japp på kvällen så drogs det in till staden, där vi spelade lazergame!
Med på kvällen var:
Jag
Saruuw
Tom
Sabina
Johan
Viktor
Anna

Dä va Nääjs!
Riktigt roligt är det, men rätt så mycket spö fick man av det gröna laget, de va liksom militärer typ... Liksom vah? som om vi hade nån chans..
Jag kanske ska tänka på tills nästa gång att skrika lite mindre, ganska lätt att veta vart jag är liksom haha!
Sen så käkade vi pizza också, smask!

Sen på östra stack alla och kvar var media eleverna xD (Jag, Sara och Tom) vi fjantade oss, som vanligt liksom^^ .. vandrade in på 7eleven och spelade kronan, Jag blev rädd när Tom skulle slå och fick cp-ryck i armen hahaha!

Tack för en Jätterolig kväll allihopa!!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHHAA cprycken xD :D hahahahahaha! tack desamma :)

2008-03-08 @ 22:36:21
URL: http://decoy.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0