Igår och idag

Igår var det som sagt fest, men det var ju inget drag alls, ingen musik ens! liksom hallå!?
Men då försökte vi fixa in oss på en annan fest i kragstalund (?), och det funkade med lite övertalning mwaha, men där stannade vi inte länge. Trots att det var trevliga människor där, men man skulle komma hem så fruktansvärt sent annars.
Sen sov Verra över hos mig och vi var ju tvugna att ta lite kvällsmat (a) och lite te, sen så låg vi och snackade länge länge haha. Vi somnade vid halv 5 tror jag haha!

Sen idag drog vi till täby C och shoppade lite, eller aa jag shoppade en VIT hoodie, japp en VIT tro det eller ej! haha. Sen ett par svarta skor bara vanliga typ, Försvarets hudsalva införskaffades också och "Rock Sound".
Sedan var det bara bussen hem, och när jag hade klivit av och gått upp en bit på djursholmsvägen så såg jag en kaninunge!!! den sprang där alldelles ensam, snacka om att jag ville ta med mig den hem. Men det var ingen som kom och hjälpte mig och då han den springa därifrån. Fan! Liksom hallå "I need some backup!"
Tjingelingpling!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0