fredag lördag

Japp inte bloggat nu på en dag typ, men jag har varit hos Gustav i klassen med Felicia, Tom och Rickard. Det var massa skojsigt! film, film och mer film och lite tv-spel! hahaha
Sen så stannade jag kvar där ett tag idag också, med lite mer tv-spel och film haha

Hmm sen när jag kom hem var jag helt slut, somnade i soffan direkt.. Man brukar ju inte sova så mycket när man sover över hos nån, och särskilt inte jag som är en nattmänniska, och jag blir ju klarvaken så fort jag vaknar mitt i natten haha

Och imorron ska jag jobba eftersom jag inte gjorde det idag, men det ska bli ganska chill!

puss!

Kommentarer
Postat av: Sara

fankorvskitpissfandumdumsillsill att jag inte kunde komma :(

2008-03-15 @ 22:49:33
URL: http://decoy.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0