Deppig

Yupps, jag är fett med depp just nu.
Själförtroendet ligger nere på 0%
Jag vill prata med Sabina och Sofia
Jag är hungrig
Jag är typ dum i huvudet
Jag måste plugga sam
Jag är på för dåligt humör för att plugga
Jag vill ha Molle, men han är ute
Jag kommer inte kunna sova
Jag kommer inte komma upp på morgonen
Jag kommer inte orka gå till skolan
Jag kommer få "ej i fas" i 2 ämnen
Jag deppar över massa fler saker också
Sen så är det massa saker som jag deppar över och inte ens vet vad det är.

En punkt borta. Molle kom in!


Kommentarer
Postat av: Maddie

inte vara depp hjärtat! jag lyssnar annars om du vill, om det så är mitt i natten ^^

2008-03-17 @ 21:19:18

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0