Yessss!

Nu sitter jag och laddar ner lite filmer, idag var jag på humör för att kolla någon film som man gråter när man ser. Så då blev det Forest Gump <3 Turner & Hooch... Och sen den filmen man gråter floder till THE GREEN MILE!! åå den e så bra! fast asså jag håller på att fixa dem nu, så jag ska kolla på dem imorgon, så på nått sätt så hoppas jag på att det regnar haha.
Sen håller jag på att ladda ner Two Brothers, den handlar om två tiger bröder (jag vet jag är en tönt). Men jag älskar ju tigrar (typ alla djur, men ändå) så då måååste jag ju bara tycka att den är bra!
Sen så laddar jag ner Save private Ryan. Som är en krigsfilm som jag har för mig är väldigt bra! Men jag får ju se!
Snacka om att man blev på film humör när det är en regnig dag!
Såg ju även att Sara hade kollat på lite film! Haha
Det måste vara vädret!

Kommentarer
Postat av: jonna

save private ryan e mega bra (:

2008-06-12 @ 01:58:14
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: sara

haha, jaa det gjorde jag :D

men det är ju så rackarns mysigt att hasa runt i pyjamas, ta godispåsen och hela mysköret och krypa upp i soffan och titta på en mysig film när regnet forsar ner utanför :) (sålänge det inte åskar för då måste man ju stänga av...)

villvillvill se the holiday just nu känner jag :(

men idag är det bra väder ser det ut som så idag blir det nog till att schteka lite :)

2008-06-12 @ 10:37:13
URL: http://decoy.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0