Toppen dag!

Först så drog jag in med Syrran till Täbban för att köpa klänning åt henne, men först satt vi vid fontänen och chillade!


Sen så gick vi in på jakt efter en klänning. Själv så hittade jag en (Sofia hittade en också, som hon köpte), men jag köpte den inte. Jag vet inte om jag vill köpa den eller inte.
Så här kommer en bild.
Ska jag eller inte?


Sen så lekte vi i trädgården med massa såpbubblor! :D
Men det bästa av allt var att Pappa hittade ipodden!!! :D Lycka på högsta nivå! Hahaha.. Jag är ju liksom beroende av den hahah. Det måste typ vara samma sak som rökare när de ska sluta röka. Fast jag visste ju inte var ipodden var haha.
Ouff vilken sammanhängande inlägg haha.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Simon

Köp!! :)

2008-06-04 @ 20:55:00
Postat av: Sara

Klänningen var snygg och satt skitsnyggt/skitbra, blir säker superskön att ha i sommar :)

om priset är ok så go for it tycker jag :D

2008-06-04 @ 21:43:09
URL: http://decoy.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0