super!

Mamma går runt och tjatar och säger att jag ska gå och lägga mig, vilket jag ska haha men jag tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg till er!
Igår var det som sagt skolavslutning för alla mina kompisar typ, så vi gick runt till massa ställen, men egentligen var hela kvällen ganska fail.
Och jag var arg för ett tag men det vara bara ett missförstånd som  tur var... Men egentligen att hela kvällen var ganska fail är väl inte så konstigt, det var ju fredag den 13:de.
Idag har jag varit med Sabina och Verra, och vi satt mest och snackade, det vi är bäst på liksom!
Sen så drogs det iväg till Tess. Det var supermysigt! Sen så var ju Sara med såklart. Jag är verkligen glad att det löste sig, för det hade varit tråkigt med en till tråkig kväll..
Men nu måååste jag gå och lägga mig, imorgon är det sandhamn som gäller! Yessss säger jag bara. Det ska bli mysigt!
God Natt alla söta små gullungar!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0