Mera filmsnack!

Jag har kollat klart på Forrest Gump och såklart så var den lika bra som den brukar vara.. Sen så kollade jag på Raise your voice, den var faktiskt riktigt bra! det är dock en typisk fjantfilm. Hillary Duff som huvudperson, så liksom vad förväntar man sig. Men den var bra, liksom bra story och så.
Sen nu för att tjata ut er med mera film så sitter jag och kollar på Juno, den är faktiskt riktigt bra hittills! Så jag hoppas att det håller i sig!
Men nu ska jag gå upp och hämta lite käk!
Tjingelingen!!

Kommentarer
Postat av: tove

aaaw, jag gillar raise your voice. han läraren :D

Så är ju Three days grace :D:D:D:D:D:D:D:D

2008-06-12 @ 22:05:37
URL: http://tosss.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0