Man får se det från den ljusa sidan

Idag är det verkligen en seg dag, gå upp klockan 08.30 och känner *aj fan min rygg* att man hade plockat ogräs i en timma märkte man. Men positiva tankar Malin du har ju tjänat 100 spänn! Yaay eftersom jag inte har ett öre typ haha. Jaja det var igår, asså ogräs plockningen.
Så idag som sagt gick jag upp tidigt för jag skulle följa med Anna-Lena och Karin till Gustavsberg (Där man gör toaletter, eller aa fick typ lära mig idag att det var en porslinsfabrik? Men om ni kollar på spola-knappen på er toalett så står det säkert Gustavsberg och så är det ett ankare haha). Vi skulle iallafall in på Willys och handla massor med mat. Och bära upp påsarna på båten sen var inte världens roligaste, aj i fingrarna säger jag bara! haha
Men nu är jag här i huset, för nu har jag flyttat "hem" igen efter att jag har bott hos Karin. För idag kommer Mamma, Pappa, Molle <3 och min alldelles egna cooling Binabajs <3.. Yippiiie!
Puss på er alla coolingar!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0