Jag skulle kunna drukna i deras kläder!

Igår köpte jag en tröja av märket Atticus. Jag älskar deras kläder och har velat köpa något väääldigt länge, och nu fick fasen väntan vara över.
Jag blev kär! och den var på rea! 2 flugor i en smäll!!


och sen när jag läser informationen om märket så står det såhär

"Startades 2001 av Blink 182´s frontmän Mark Hoppus och Tom Delonge. Har sedan starten byggt ett märke som är nyskapande och starkt inspirerat av musiken och konsten dom står för. Blev snabbt en succé i USA, som även växt snabbt i Europa. Atticus supportar band som: Alkaline Trio, Fallout Boy, Motion City Soundtrack, Switchfoot, Taking Back Sunday, In Flames, Millencolin m.m."
Liksom vadåå coolt!?

Wiiie jag kan knappt vänta på att tröjan kommer på posten!!!!
Sen måste jag berätta att där försvann mina sista pengar! Haha men sånt är livet!!


Kommentarer
Postat av: elle,

japp, det stämmer. men nu har bögen tom tagit över atticus. snygga kläder ja, hatar snubben bakom..

2008-06-30 @ 23:54:27
URL: http://elwnr.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0