ALL TIME LOW

Som ni kanske fattar så kommer det här nog att vara ett långt inlägg hehe.

Först så var vi i skolan, det var slappt. Vi visste att vi inte skulle ha någon matte så då var det ju bara att sticka och köa direkt, whohoow tänkte jag. Och sen fick vi reda på att vi skulle ha minigolf på gympan och man behövde inte vara ombytt. Yesss mer tid liksom.
Så vi drog till täbban och käkade på taco bar. Fast jag tyckte att det tog alldelles för lång tid hahah.
Sen var det bara att dra till tåget och åka in till stan, snabbt stopp på 7-eleven för att köpa vatten. Sen var det ner i  marken för att åka tunnelbana till gullmarsplan. När vi hade gått av tåget så virrade vi runt som yra höns, men vi hittade. Sen vart alla lite små-stressade så vi började springa mot fryshuset, man vill ju stå långt fram i kön.
När vi kommer dit så är det såklart inte så många där, som tur va.
Att köa var mysigt och jag satt och snackade med lite folk, Kersti som går i skolan som exempel, alla hade typ varit på simple plan konserten i mars. Så jag satt där och Sara och Tove var på toa typ 1000 gånger haha! Men jag klarade mig ganska bra iallafall.

Sen fick vi komma in, och vi stog ganska långt fram, sen så såg jag Cecilia som jag började prata med genom bloggen. så det var trevligt.
Sen kom förbandet Kid Down, de var faktiskt bra och det blev mycket bra drag i publiken.
(Och jag gillade Sångarens tisha ehe)

Under förbandet så kunde man faktiskt se All time low stå på sidan av scenen, woooow!
Sen så var det en liten väntan på att All Time Low skulle komma, men inte för länge iallafall.
Men sen kom de! Helt underbart, jag skrek halsen av mig typ! Hahah. De började med Six feet under the stars (om mitt minne inte är helt cp haha).
Jag hoppade runt som en galning och det var så underbart. Sen så ropar Alex (sångaren) i någon av låtarna "Let's start a circle!" Och då blev det en moshpit. Och vi stod ju såklart vid mitten. Så för första gången i mitt liv var jag med i en moshpit haha, fast jag var  bara inne i typ en sekund haha. Men ändå hehe.
Sen försvann de från scenen men de kom tillbaka (som de själva sa att de skulle göra, eftersom det alltid är så på konserter). Fast först så kom bara Alex och körde "remebering sunday". Då smälte jag, eftersom det är favoritlåten, då fick jag lite tårar i ögonen mwihi! Sen senare i den låten så kom resten av bandet. Så körde de några låtar till.
De låtarna jag kommer ihåg att de spelade är
Six feet under the stars
Let it roll
The beach
Poppin' champagne
Umbrella
Dear Maria
Remebering Sunday
Dammit
Shameless
Jasey Rae
Coffeeshop soundtrack
The party scene

Och nu är de inte i ordning, men det kanske ni fattade haha.
Nu kommer lite pics också!


Sen eftersom All Time Low är bäst så träffar de såklart fansen efter. Men innan så köpte jag en snygg tisha och skivan. Sen så man fick autografer av alla och foton! Och Jack skrev ju även "tuttar" på min skiva hahaha .

Jag och Rian DawsonJag och Zack MerrickJag och Jack BarakatJag och Alex Gaskarth

Sen så tog jag den här supersötahetaunderbara bilden på Alex Gaskarth


Sara och Tove ville också ta lite kort (och jag vet att ni säkert inte vill att jag ska lägga upp de bilderna hehe)
Tove, Alex och SaraSara, Jack och Tove

Det här var seriöst en av de lyckligaste dagarna i mitt liv! Tänk liksom att den delar första plats med dagen då jag såg 30 Seconds To Mars.
Och Stooooort tack till Sara och Tove som gick på konserten med mig!

Creds till den som läste allt och kollade på alla bilderna! haha
<3333333

Kommentarer
Postat av: Julia

Nämen va mysigt ^^ Det visste jag inte! Pussar <3

2008-06-04 @ 15:08:13
URL: http://juwlea.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0