Solen skiner... Och jag ska jobba

Men ett plus är att jag jobbar utomhus. Och jag jobbar med Karin! vi bär plankor hos hennes Mamma haha. Låter inte jobbigt, men man springer upp och ner för en låååång trappa, den är jobbig i vanligt fall, och nu har man dessutom några extra plankor med sig när man springer upp.
Nu kör jag lite plus och minus med mitt och Karins jobb haha, som vi för övrigt bara ska ha tills alla plankor är borta.

+
Man får träning
Man får pengar
Jag jobbar med Karin
Anna-Lena är chef
Man får jobba lite när man vill

--
Det är jobbigt
Man slår upp plankor på knäna (iallafall jag)
Det är spikar på plankorna som man kan sticka sig på (iallafall jag, igen)
trappan har konstiga trappsteg, som liksom är svåra att gå på
Runt trappan är det massa buskar med blommor, där är det mycket insekter
Det är varmt


Vid min minus listan med skadorna så kan man undra om jag kanske är lite klantigare än Karin hahaha!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0