slapp dag

Idag har jag bara chillat, spelat lite kort med Karin, fikat. Allt var verkligen chill! Eftersom att det regnade såklart, ni läste ju om min fina regnlåt hahaha.
Men sen så fick jag cepestört ont i min mage. Jag kunde seriöst inte stå, fyy! Så jag la mig ner på en madrass i vardagsrummet och kollade på the hills haha. Sen så kollade jag lite på en ny serie, samma som har gjort 7th heaven, och liksom de programmet kollade jag på hela tiden. Serien heter iallafall "The secret life of the american teenager" och var faktiskt  ganska bra, typiskt Malin program. Men en så länge så finns typ bara första avsnittet. Och jag längtar faktiskt tills den nya avsnittet kommer. Ännu en serie att droga.
wihoow!
Men nu ska jag sova, för jag har sovit ganska så kasst de senaste dagarna.
GuuuuNatt!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0