Planer

Nu ska jag strax äta frukost och sen så ska jag antagligen gå ner till stranden eller så sätter jag mig bara ute på altanen. Hmm svårt beslut.
Förkyldningen är fortfarande kvar *Ledsen Malin*
Juste sen igår så var jag hos Karin för att kolla på Hajen 4 haha. Jag har inte sett någon av hajen filmerna innan så det var ganska kul haha, om den var så läskig vet jag inte, jag satt mest och skrattade åt de värdelösa specialeffekterna haha!
Sen kom jag hem och då kollade jag och Mamma på american idol och mamma hade såklart kollat upp vem det är som vinner hela skiten. Och det var min favorit!!! Haha. Men vem min favorit är säger jag inte, ifall det är någon som kollar ;)

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0