Nemen jag är inte alls rädd för paddor

Klockan är 01.20 typ, och jag ska gå ut till dasset.
Så jag gör som vanligt, går till korgen och hämtar ficklampan. Jag går ut och lyser framför dörren och jag ser nått och jag hoppar till, jag lyser dit igen för att se vad det var och det resulterade i ett till hopp. Det var en gigantisk padda!
Jag tar en pinne och petar på den och det betyder typ "Hej paddan jag är jättekissnödig och jag skulle vilja komma in till dasset". Men han gjorde sig bara ännu större, ni vet så dem gör när de ska visa att det är större än en själv. Och jag kan säga att det funkade. Jag kände mig liten.
Något dass blev det ju inte för mig, det slutade att jag hoppade ner vid träden och lekte skogsmulle och kissade utomhus!
Liksom en padda vinner över mig. herregud

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0