Jag lever livet!

Idag sa jag ju att jag skulle ner till hamnen, men vi gick till mig och badade istället. Fast sen så cyklade Jag, Karin, Mickie och Ebba ner till hamnen för att köpa godis!! Eller iallafall jag och Ebba hehe. För oss blev det massa onyttigheter medans Mickie och Karin köpte grönsaker att knapra på. Äntligen fick ju jag mina älskade ostbågar!! och coca cola och red bull! Jag säger bara att jag ska svulla som fan ikväll! Haha
Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Pasta Carbonara!! <333 Som min pappa är bäst på att laga! Ingen är bättre, jag lovar, inte ens en resturang. Mwahah!
Nu skirver jag lite till bara för att jag inte har något att göra, tänk er vilket bra tidsfördriv!.. Ikväll kanske jag lägger upp lite bilder från kvällen, det beror på hur länge jag är hos Mickie. Det är trots allt sista kvällen med alla 5 tjejor! Om Malin är frisk såklart, hoppas hoppas!!
Jaja nu ska jag svulla i mig pasta carbonaaaaraaa!!
Tjinga!


Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0