Det tar aldrig slut

Ni läste antagligen om de irriterande killarna.
Igår cyklade jag och Karin förbi dem igen.
Alla 5 (tror jag) gå och gör "skärrörelser" på armarna. Jag ignorerar.
Men sen så kommer en tennisboll flygande PRECIS bredvid mitt huvud.
Jag typ
"VAFAN!!"
*fortsätter cykla*
*Malin pekar finger*
Hur kul får man ha?
Töntiga äckel killar.

Visst att jag har mörkt hår och nitskärp. Men hallå de ska ha en lektion om vad emo är. Gaah jag blir så arg... Och tänk OM jag faktisk skulle skära mig, hur kul skulle det vara då att de håller på sådär. 
Om jag själv ska beskriva min stil så är den rock/poppunk/skate... Lite blandat haha

Kommentarer
Postat av: Maddie

SNÄLLA! låt mig få komma ut och slå ner dom, ärligt!

2008-07-06 @ 18:17:44
Postat av: the G

ja maddie nån måste visa killarna hut

2008-07-06 @ 20:08:57
Postat av: Tärnan i ditt släp

Min stil är typ old-schoolsynth, semigoth, med inslag av machesterpost-punk och diverse 1920-talsdepressioner.



Plast är så jävla hårt och real. KÖR PÅ NITBÄLTE DET ÄR PUNGK

2008-07-08 @ 03:22:08

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0