M C D O N A L D S

Mwaha  nu har man suttit och svullat i sig Mackedonken! det var mumsigt...
image7




För övrigt så har det varit en bra dag =D fick sluta tidigare ! wohoo
Jag och Saruw gick in i täbban en snabbis och kollade på svambob t-shirten som båda är kära i! Bläää på att den bara finns i barnstorlekar!
Sen så satt man och väntade på bussen som vanligt, prutt på att den bara går en gång i halvtimman.
Väl hemma så sitter jag och glor på Gilmore Girls och väntar på OC, meeeeen som vanligt så lyckas jag alltid somna innan det ens hinner börja... Jag har värsta "somna medans det är OC" mekanismen i kroppen(?)


Mwhihi jag ska gå på simple plan konsert i mars! om man hinner skaffa biljetter förstås :D Yaaaay
Nån mer som vill följa med Mig, Sabina och Karin?

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Ja det är verkligen helt sjukt! Var så himla bra när det bara kostade tio kr!!!

Yeah donkish is the shit! :D

2008-01-24 @ 20:33:58
URL: http://decoy.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0