Fredag Jau

Idag har varit en bra dag, fast vart helt slut på matten >.<   Det är ju faktiskt ganska jobbigt att ha idrott innan! Och liksom på det så är matten SISTA lektionen, inte konstigt att man är trött liksom!

Sen bar det av mot täbban där jag skulle träffa Sofia, fick sällis av Sebbe på tåget och sedan väl inne i den där tunneln över vägen (?) så kom Daniel, som var värsta stalkern och följde med mig för att träffa Sofia...
Vi hittade Sofia, och jag och S skulle dra till tibble för att hämta hennes cykel... men snälla som vi är så väntade vi i täbban med Daniel som väntade på sin syster och sin kusin.. Han är ju så tuff att han har en limegrön hårtork som han skulle lämna tillbaka/byta ut,  den slutade fungera (?)...

Väl hemma hos Sofia så käkade vi chokladbollar och drack kaffe respektive chokladkaffe för min del =P det var massa trevligt  =D

Måste även berätta att Sofia hade IQ fiskmås idag och fattade inte huur hon skulle få på locket på miniräknaren! Jag fick mig ett gott skratt
Jag hade väl kanske inte så lätt med den heller, men jag löste problemet =D

image14

Sofia i en gran när vi var i lövåsen... Minnen <3


Mitt längsta inlägg eller ? haha

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0