Tisdag

Japp, tisdag igen. Det var chill, inte så jobbig dag, vi var fett duktiga på matten ;)
Hmm inget spec idag egentligen.
Dagens är väl engelska lektionen
Aa vi börjar svårt "dog vad betyder det och så cat" Liksom va? hahaha
jajaj det är chillerill.
Har precis pluggad till fotoprovet, känns som om jag kan det. Grattis Malin liksom, inte ofta det händer.

Det som känns jobbigt nu är att jag vill ha té, men om jag går in i köket så kommer alla andra skrika att jag ska göra té åt dem, och jag orkar inte! xD hahaha ååå vad snäll jag är.
Hahah och som vanligt vill jag ha med en bild ^^
Och för ovanlighetens skull så blir den på Molle :O hahhahahah
image119
Puss

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0