Sorry borry (men du kan få låna min borrmaskin)

Hahahahah okej rubriken är nått som Sofia har kommit på (då har vi det avklarat)
ehhm, förlåt för att jag inte bloggade igår, men det var så att syrran och hennes kompis höll på med sitt projektarbete. De har verkligen kämpat som tokar.

Hmm sen allmänt idag, Sara och Maddie var sjuka ...krya på er <3 ... kören vad seg. fotovikarien var störd, att nörda sig i tibble var kul, badminton äger, och smask med cola, webbdesignen var väl roligt. haha
Sen bar det av hemåt, trodda jag ja, nej nej mötte Viktoria på bussen och hon skulle träffa Sabina så jag hänkade på. Och vi fikade och hade det mysigt.
Kommer hem katten är kelsjuk. Sen bär det av mot donken.. Jag köpte ceasarsallad(och nej jag försöker inte gå ner i vikt, jag käkar det för att jag tycker att det är gott! så har ni det klart för er.), SMASK!...
Öhm aa och nu sitter man här (som vanligt)
Puss

Kommentarer
Postat av: Therese

Smask :D
haha ja den här dagen var lite annorlunda om man säger så med lektionerna :D

2008-02-13 @ 20:06:02
Postat av: Sara

svar: Hon tog av mig dom lite väl våldsamt :@ :(

2008-02-13 @ 22:14:12
URL: http://decoy.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0