Söndag=depp?

Aa vart ska jag börja?
Visst jag har haft en bra dag, men kvällen, kvällen! det börjar bra med "king kong", men såååååklart ska ljudet hacka (liksom vad fan, på datorn och tv:n!)
Åååå så dåligt! Jag har ju alltid otur. 
och då såklart börjar jag tänka på hur värdelös jag är, japp det är här det deppiga kommer in.
Allt som gör mig till mig är fel! allt!
Palla vara jag, smal som ett äckel, blyg som fan vågar ju knappt träffa nya människor!, och ful e jag också.
Och jag vet att jag har det bra, jag har kompisar och en familj, men på nått jäkla sätt känner jag mig så otroligt ensam.
Just nu längtar jag bara så mycket till sommaren!

Fast vårtecken har ju kommit

image113
Puss

Kommentarer
Postat av: Malin.

Inte är du ful iallafall, du är jättefin. :)
och du har ett fint leende och du är alltid snäll och bra. :)
ta åt dig av det och fatta att du inte är ful, för det är du inte! fattar inte vad du får det ifrån.
du är bra som du är. :)

2008-02-18 @ 12:41:25
URL: http://sheisthesadone.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0