Mysdag

Idag vaknade jag av att katten går på mig, mysigt! Han har slutat dregla nu för den som undrar. Sen var det dags för frukost, och när jag kommer upp så är syrrans kompis här med sin hund, den e så fruktansvärt sööt.
Lilla Kelly
image76
Men iallafall, sen bar det iväg till bussen, sofia hoppade på sen, för att åka och ta tåget till Sabina.
Där hade vi det , mysigt och drack T och käka mackor. Och såg hennes rum, efter att hon har gjort om det.
Och vet ni? jag kan inte stå rakt i hennes rum hahah !
Snart, eller ja snart och snart hahah men iallafall då ska jag till Sofia tror jag att det blir och fika med henne, Sabina, Sigrid och antagligen Carro. Det ska bli massa mysigt.
Jag gillar mys mwahaha.

Känns som om jag skriver tråkiga inlägg, förlorar besökare. *gråta*

Puss

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0