Men tycker du om sånt här bröd?

Puss på alla glada och alla kommentarer! nu kanske jag får lust att blogga igen.

Bara för att vara sådär mysigt negativ mitt i allt det glada så måste jag säga att jag har ont i huvet och är trött som en kossa! Jag orkar inte bli sjuk.
Det är tur att man har världens skönaste Katt iallafall

Pappa: Men tycker du om sånt här bröd?
Molle: Maaoouwaaaouw
Pappa: ja men jag fråga inte dig, tycker du om sånt bröd?
Sofia: aa visst.

Är han inte skön liksom haha

Nej men nu ska jag gå och ta käk! Man kanske mår bättre av mat?
Puss

Kommentarer
Postat av: sofia

Men Jisses, Molle är jättefin, men till huvudsaken, läste här att du spillt TE PÅ MITT GOLV!!! Vilka dumheter!

2008-02-06 @ 21:20:06

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0