KROQ

Jag är överlycklig! jag har hittat radiokanal KROQ ! helt galet underbart, fy fan. Jag som alltid har velat höra vad dem spelar, shiit så häftigt! Massa najsa radiokanaler fan!
Så Saruw och jag sitter och är glada och lyssnar på KROQ! mwhaha

Och denna bild eftersom den kommer ifrån "KROQ weenie roast y fiesta" Typ världens bästa radiokanal kanske! som langar 30stm på sina festivaler!
image73
Massa pussar på att jag har sett Jared Leto fan hela 30stm liksom helt galet ! Och den jackan också! Ååå gud massa SMASK asså!
Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHA :D:D:D:D:D
Och sne kom ju 30 seconds to mars som låt på radio också :D:D:D:D

2008-02-04 @ 00:07:59
URL: http://decoy.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0