Klockan 4 på morgonen

Japp då har man varit på tv4 och fotat sitt repotage, gosigt att vara där klockan 4 på morgonen!
Annars gick det bra. Det roliga är när folk kommer och går. Ser ju ut som monster när de kommer in, men sen när de går ut så är det helt nya människor xD
Bilder kommer senare.

Nu har man sovit till 1 ungefär, det var mysigt, och Molle använde min fot som kudde så jag kunde inte röra på mig haha
Nu sitter man och inte har så mycket att göra, det är ju checkpointdag så jag är ledig ^^
Men jag antar att jag ska sätta mig och göra en misslyckad bild i photoshop, det är skojsigt!

Här bjuder jag på en bild, även fast den inte har nått med texten att göra xD
Det börjar bli vår!
image114
Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

yaaay vår :D:D

2008-02-18 @ 14:00:00
URL: http://decoy.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0