Jao

Så jag och Lilleman bakade "muffins"/kladdkaka... det gick bra utan bakpulver, eller det blev kladdigt och gott, det är väl det som räknas?
sen så chillade vi och kollade på gamla OC avsnitt, SMASK!!
Vem älskar inte Seth Cohen liksom... " Oh my god, she's a slut!" hahahha xD

Sen så sprang jag hem, över den mörka ängen, e man mörkrädd så e man!
Blev mat hemma sen...smask!
Sen så glömde jag ju att säga, idag köpte jag min älskade Kerrang!, med 30 seconds to mars i den och på framsidan!! herreguuud vad lycklig jag blev!!
image142

Sen en så inte så rolig grej. Molle ska in till farbror doktorn imorron =( Det är nått knas med hans ena öga, och nu med hans ena öra också. Men det är nog inget farligt, men liksom man blir ju rädd.
För jag vet seriöst inte vad jag skulle göra om det var något allvarligt och att han skulle dö! jag skulle ruttna i mitt rum då. åå vad tragisk jag är!

Puss på alla glada kameler! (pffft... umgåtts med M1C för mkt eller vad?)

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0