Issel Gnissel

Så allt bara fuckar sig! internet e segt, bilddagboken dampar, datorn fattar noll, bloggen är störd, ipoden är seg att stänga av.. Men aa ni fattar?
Sen på det så har jag en låt som sitter fast i min skalle, en som jag spelade på blockflöjt i typ tvåan, såååå här kommer texten:
Tidigt varje morgon
När jag sover sött
Väcks jag av en fågel
Så att jag ser rött
Och denna lilla pippi
har jag gett ett namn
Issel gnissel knarr i sula
alltid väcka på morgon kula
loa loa loa loa lej
TJOHEJ!

Palla att jag kommer ihåg texten liksom? eller det kanske är några fel?
Annars är det ganska chill
tänker fortfarande på "Jag är en ande i en ansjovisbuuuuuurk!" vilket får mig att småfnissa (frågan är bara, är jag normal?)

Jaja kommer snart, katten skriker! maaaouuuwaooouw.
Så då var Molle ute (AKA Nattmarodören... enligt Mamma och Pappa iallafall)
Jaja jag är sjuuukt sugen på att lyssna på lite ny musik, några tips? (och Sara jag ska ladda ner Papa Roach ;)    )

och guuud vad jag älskar att mina inlägg är så osammanhängande! eller vad tycker ni?
Och vad passar inte bättre till en osammanhängande text om inte en osammanhängande bild?
Därför denna gamla bild på Jared Leto <3
image91

Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha det är skoj att läsa i alla fall :D:D:D:D
men yeeeah, fett duktigt du är :D
jag har lagt in alla mina skivor med dom i datorn (A) :D:D:D

2008-02-07 @ 23:08:15
URL: http://decoy.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0