Godmorgon träningsvärk!

Det är verkligen alltid lika mysigt att vakna när man har tränat dagen innan, man lyfter ena armen och *poff* så gör det ont i hela ryggen.
Så nu vill man knappt röra på sig, ont i armarna och hela ryggen. Jaja jag vet att jag har tränat duktigt iallafall.

Känns som om jag fortfarande är mätt från pizzan igår! så nån frukost har det inte blivit... ännu.
Men det skare bli, vill man gå upp i vikt så ska man äta mycket! Smask.

Funderar på att städa mitt rum idag, är ganska soft eftersom då dunkar jag musik på högsta volym i mitt rum... Fast fasen vad tråkigt det är ändå!
Men tänkte liksom att Mamma kommer hem imorgon från Köpenhamn, och tänk vad glad hon skulle bli om mitt rum var sådär rent och städat och mysigt som det var förra gången jag verkligen storstädade.
Men jag orkar inte, för det blir liksom aldrig som jag vill, jag vill göra om mitt rum helt! och köpa en större säng! hahaha
Aja men nu ska jag pressa i mig två mackor och dunka Linkin Park! (som man faktiskt sett *hoppa upp och ner*)
image99
Puss


Kommentarer
Postat av: Therese

du är inte ensam om att han träningsverk faan vad det gör ont i armarna och jag tog väl inte i max på boxningen men sen 2 1/2 h ridning gjorde ju sina spår i armarna och ryggen om man säger så :D
puss på träningsverk :D haha

2008-02-09 @ 12:34:49
Postat av: Simon

men träningsvärk e ju naaajss!! xP

2008-02-10 @ 23:09:00
URL: http://bursjo.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0