Glasögonorm

Jag glömmer bort att jag har mina glasögon på mig, så jag försöker klia mig i ögonen. Men det slutar bara med irriterande fläckar på glaset! Och då måste man putsa.
Annars är jag väldigt glad, var nyss Angels & Airwaves och foo fighters (och nu linkin park, de har jag sett tralalala) på Buzz <3 ägigaste radiokanalen, eller vad?
Mums väldigt charmig bild på mig ... naaat! Tänkte bara att jag kunde bjuda på en glasögon bild, eftersom det är så få som faktiskt har sett mig i dem. (bara min familj typ)
Sen så har jag ju faktiskt inte så långt och ljust hår hahah... för er som inte känner mig liksom.

image92
Funderar om det är dags att sova?
Puss

Kommentarer
Postat av: Simon

men man ser ju smaart ut i glasögon iaf :D:D

2008-02-08 @ 23:49:53
URL: http://bursjo.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0