Fredag

Aa som ni såg så satt jag vid datakunskapen ensam under en liten tid, men så ploppade större delen av klassen upp i datasalen.
Det har varit ganska jobbig dag:
Grafisk (vet absolut inte vad jag ska göra med min tidning)
Svenska (hade tråkig uppgift om boken)
Idrott ( <3 Badminton och boxning)
Matte (bläää för "matteprov")

Sen bar det av till täbban, där mötte jag Sofia och vi vi käkade på taco bar. Och sen tog jag bussen, där såg jag Sabinas pojke (eller jag var inte helt säker, föränn jag såg hans plånbok, den är gjord av ett mjölkpaket )
Meeeen iallafall, jag han vara hemma i ca 20 minuter innan Sabina ringde och frågade om jag skulle med till stan och käka och tåget gick om 20 minuter. Det var såklart att jag skulle med!
Det var mys i stan med Sabina & Johan, Lisa & Olof, Petter & Andrea, Mickan, Viktoria, och sen så lilla jag.
Vi drog till en pizzeria, seriöööst det var gaaalet stora pizzor! smask, men man blev ju typ äckligt mätt!

Och nu är jag hemma igen, tror fan att jag somnar snart, och klockan e bara 21.45 ... men jag brukar ju alltid sova efter skolan, men nu han jag ju inte det.
Jaja ska nog lyssna lite på buzz och bara ta det chillerill!
Puss

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0