Chillerill

Sitter och käkar pizza. Jag <3Tjockismat liksom.
Sen ska jag plugga matte och svenska, jättekul verkligen! NAAAT! Men det är bara att bita ihop och tänka positivt.
Kanske ska starta en ny livstil, att bara vara positiv!... Fast å andra sidan kanske det blir ganska tråkigt efter ett tag? på nått sätt liksom.

Dagen för övrigt har varit ganska chillerill, dock väldigt tråkigt att Saruuw var sjuk! Krya på dig.
Idag agerade jag även nörd och spelade dataspel med boysen, fast jag tröttnade(eller så gick det inge bra?) och började kolla på bmx videos.

Men nu ska jag fortsätta att äta, och sen är dags för plugg! wohoo! (ser ni det positiva tänkadet fungerar redan)
Saruuw, Jag och Johanna på öppethus. Värsta pals jue!
image89
Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad bör man träna på till matten? =/
Jag sov till klockan två idag xD hahaha (a)

yeah, mysbild :)

2008-02-07 @ 19:32:29
URL: http://decoy.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0