Snart så!

Snart ska jag äta och sen ska jag packa och sen så ska jag ta ner packningen till karin.
För imorgon drar jag till Vemdalen!!!!!!!
Kommer nog skrivas lite när jag är där uppe från mobilen, hålla er uppdaterade liksom. Eller så skriver jag inget alls för att jag kommer att vara så trött.
Egentligen skulle jag vilja prova på att åka bräda igen. Men jag ska låna karins skidor, det blir billigare så! Men det kommer bli sjukt najs! Skidsemester med min bästa vän!
Jaja nu ska jag äta och sen som sagt så är det packning ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

Hoppas du får det roligt! :D Ramla inte och slå dig bara :) take care <3

2008-12-27 @ 23:14:33
URL: http://cashman.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0