Nyår är överskattat

Själv tycker jag att nyår är en av de värsta dagarna på året. Och min nyårsångest började igår. Vad är det som är så kul att fira? Själv så känner jag mig alltid så sjukt ensam, och det är jobbigt att inte kunna vara med alla man vill. Men idag ska jag iallafall försöka ta kort på fyrverkerier, hoppas på att det blir bra. Men för övrigt så har jag det nice! Inga brutna ben eller liknande. Idag känner sig karin sjuk, eller hon har mot i huvudet och hon har somnat om. Så idag vet jag inte om jag kommer att åka själv i backen. Fast nu kom hon upp, men hon ser ju inte pigg ut. Aja kanske sliter mer sen. Puss

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: yes låten är en gammal goding ju! :D



Håller med, nyår är inte så jätteskoj, men najsiga bilder kan det bli, tack för tipset! lycka till med fotograferingen och ha det najs i backen ;)

2008-12-31 @ 15:33:26
URL: http://cashman.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0